آبشار زیبای اسبوکلا در دل جنگل هیرکانی

آبشار زیبای اسبوکلا در دل جنگل هیرکانی

برای رسیدن به این آبشار باید از جاده جنگلی اسبوکلا چند کیلومتری به سمت عمق جنگل بروید . البته با خودرو ! . اگر حس ماجراجویی شما گل کرده می توانید پیاده این را طی کنید .

در طول مسیر جاده پیچ می خورد ، باریک می شود و در چند نقطه خود را در کنار پرتگاه خطرناک خواهی دید. پس وسایل ایمنی خودرو ، آب آشامیدنی و خوردنی خشک و کمک های اولیه به همراه داشته باشید . اگر به منطقه آشنا نیستید با یک بلد محلی همراه شوید . در طول مسیر حتما تلار (خانه جنگلی دامداران) و گاوهای محلی را خواهید دید . پس از مدتی به یک دو راهی می رسید که هر کدام به روستاهای همسایه منتهی می شود . پس نگران پیچ ها نباشید . برای رسیدن به آبشار پیچ سمت چپ را ادامه دهید . پس از طی اندکی از این مسیر به نقطه ای می رسید که باید پیاده شده و وارد جنگل شوید .این ورودی مشخه خاصی ندارد باید رفته باشید و بلد راه باشید.سخت شد اما برای دیدن این همه زیبایی می ارزد . بقیه راه که طولانی هم نیست کاملا جنگلی است . به رود کوچک که رسیدید آن را ادامه دهید تا به آبشار برسید . فقط مراقب باشید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اسبوکلا

معرفی روستای اسبوکلا یکی از روستاهای شرق شهرستان ساری